Wednesday, 3 October 2012

Photoshop")


Assalamualaikum dan Selamat Tengahari Rakan2 Bloggers (◕‿◕✿)

 Hari ni thira baru je nak belajar guna photoshop. Thira baca blog tutorial dr HAFIZZI AZIZ. Banyak sangat tutorial yg di terangkan. Kat situ ada tutorial photoshop, simple kalau nak belajar. Thira belajar tutorial tulisan bercorak. hehehe ( orang lain mesti pandai buat ). hasil thira buat kt bawah ni :





Gambar tu sebenarnye gambar masa tunang.
 Lepas ni boleh belajar lagi tutorial dari HAFIZI AZIZ. Terima kasih ye ada kan tutorial macam ni. senang thira nak rujuk dan belajar. 
Selain hasil coklat, apam dan homemade. Dapat jugak belajar ilmu yang baru untuk photoshop.




truly,



No comments:

Post a Comment

❤BIG DAY❤

Daisypath Wedding tickers

❤My E-Day❤

Daisypath Anniversary tickers

❤My Annivesary❤

Daisypath Anniversary tickers

❤GRADUATE❤

Daisypath Graduation tickers